Vyberte si z naší nabídky volání

volání přes počítač …

Více informací
volání přes IP telefon …

Více informací
volání s využitím analogových telefonů …

Více informací
volání s využitím analogové pobočkové ústředny …

Více informací
volání s využitím PBX, zachována možnost volání přímo přes PSTN …
Více informací
volání pomocí ADSL routeru s připojením analogového telefonu …
Více informací

Co potřebujete k tomu, abyste mohli začít s námi telefonovat přes Internet?

Jak ukončit?

1. Seznámit se s Všeobecnými obchodními podmínkami...

2. Mít připojení k Internetu s rychlostí nejlépe 512 Kb/s download a 128 Kb/s upload a výše. K našemu číslu na Smartphone nepotřebujete ani to. Stačí jen datový balíček operátora.

3. Zbavit se obav z instalace, ze skrytých nákladů. Volejte na tel. číslo: 558840000, poradíme i našim klientům začátečníkům.

4. Softwarový telefon, VoIP telefon nebo VOIP bránu (doporučujeme zakoupit si u nás včetně konfigurace.

5. Účet (nejdříve s jedním číslem, které si vyberete sami z nabídky), si vytvoříte prostřednictvím registračního formuláře. Ve webovém rozhraní, do kterého dostanete během registrace přístup, si pak můžete přidat další geografická i negeografická (nomádní) čísla, případně trunk pro vlastní ústřednu PBX. O povolení přístupu do našich serverů z veřejné IP adresy vaší PBX ústředny nás musíte požádat.

6. Nastavení VoIP zařízení. Použijte kodeky G711 alaw (PCMA), ulaw (PCMU) a GSM a iLBC. Jako SIP server uveďte ustredna.mikrotech.cz nebo 91.221.212.167 port 5060, rozsah 100 RTP portů z rozsahu 10000 – 20000, například 11000-11100, lokální SIP port vrozsahu 5062 - 5070. Pozor - více linek více různých lokálních SIP portů. DTMF = RFC2833. Hodnota Expired time od 180-600 sekund.
Se základním nastavením brány Vám poradíme u vybraných typů VoIP zařízení zasláním mailu s návodem nebo připojením přes vzdálenou plochu za 200 Kč. Ostatní dotazy formulářem zde, nebo za poplatek dle ceníku speciálních úkonů.

- Přesměrování čísla *21*číslo (vyťukejte na vaší VoIP lince)
- Zjištění stavu nastavení přesměrování *22
- Zrušení přesměrování *23

7. Kredit, jehož úhradu můžete provést více způsoby - bankovním převodem, vložením na náš bankovní účet nebo hotově v prodejně PC firmy Mikrotech v Po-Pá a na terminálech Sazky 7 dnů v týdnu. Volat na VoIP čísla, 800... a přijímat hovory odkudkoli však můžete už do 5. minut po registraci a aktivaci čísla!

Nechcete hned investovat do nové techniky? Vyzkoušejte si telefonování na Vašem PC, stačí sluchátka s mikrofonem, připojení k internetu a softwarový telefon, např. X-LITE. Informace o nastavení X-LITE.

Novinkou, kdy nepotřebujete ani pevnou přípojku nebo wifi k internetu, je volání pomocí VoIP přes chytré telefony s podporou SIP odkudkoli, kde je dostatečný signál mobilních operátorů nejlépe přes 3G.

Staňte se poskytovateli VoIP nebo pomocníky při instalaci VoIP ve svém městě či regionu, pomůžeme Vám!

Jak skončit - co potřebujete k tomu, abyste mohli vrátit číslo nebo zrušit účet.



Uvolnění nepotřebného čísla můžete provést ve svém webovém rozhraní. Zejména u posledního z nich je vhodné nás o tom informovat, pak již nelze řešit případné reklamace. Pokud k tomu došlo omylem nebo jste si to rozmysleli a budete nás o tom do 24 hodin písemně informovat, vrátíme Vám číslo jen za poplatek 25 Kč. Navýšení kreditu po vrácení posledního z čísel, kdy už účet neobsahuje žádné číslo, nelze (jedině po přijetí nového čísla). Pozdě doručená platba může být dohledána a vrácena jen na základě dobropisu po úhradě nákladů ve výši 158 Kč s DPH.
Než zrušíte účet písemnou žádostí o zrušení smlouvy, jste povinni ve vlastním zájmu uhradit své závazky, odstranit ve webovém rozhraní a ve VÚM přesměrování na jiná telefonní čísla. Kredit není vratný, proto si jej provolejte.

Zrušením čísla ve webovém rozhraní jej převedete do půlroční karantény, během které Vám nájem za číslo(a) nebude účtován. Účet vytvořený při registraci Vám na základě Vaší písemné žádosti, pokud jste oprávněná osoba, do 30 dnů od jejího poskytnutí zrušíme nejpozději posledním dnem následujícího měsíce.

Pokud jste uvolnili číslo a rozmysleli jste si to, můžete o jeho vrácení požádat nejpozději předposlední den karantény za poplatek 500 Kč/číslo (do 24 hodin jen za 25 Kč). V tom případě Vám bude dopočítán nájem. Vrácení čísla klientovi nebude možné, pokud k ukončení používání čísla došlo současně se zrušením účtu klienta. O zrušení čísla systém neinformuje. Totéž platí při zrušení účtu, protože současně dojde i k vymazání mailové adresy. Nezapomeňte si před zrušením účtu stáhnout z VÚML daňové doklady o platbách kreditu, přehledy volání a podobně, později to už nebude technicky možné. Zrušený účet a tím i jedinečný VS nejde obnovit, jen zřídit nový.

Bližší informace jsou uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách... firmy Mikrotech

Pokud jste si ve webovém rozhraní zaregistrovali serii čísel nebo Trunk pro vlastní ústřednu, PBX, CallCentrum apod. jste povinni tuto serii nebo trunk vrátit a uhradit zbylý nájem. Uvolnění čísel je nutné oznámit firmě Mikrotech písemně (proti potvrzení o přijetí), jinak Vám bude nájem účtován i nadále.
 

    Mikrotech VoIP a GSM operátor


  • Těšínská 365, Orlová-Poruba, 73514
  • Hotline: 00420 558 840 000
  • Fax: 00420 558 840 001
  • E-mail: voip zavináč mikrotech.cz
Mikrotech twitter Mikrotech facebook Mikrotech Heureka