Mikrotech VoIP operátor
U nás nezaplatíte za minutu volání ani korunu! Od 10.10.2014: | |
Pevná mimo špičku | od 0,29 Kč |
Pevná síť špička | od 0,50 Kč |
Mobilní sítě z VoIP | od 0,69 Kč |
Zahraničí - SK pevná síť | 0,25 Kč |
Registrace nového uživatele VoIP |
Registrovat |
Propojení callcentra a CRM systému
Cena lidské práce neustále stoupá a roční mzdové náklady center péče o zákazníky často několikrát převýší cenu zakoupené technologie. Nedílnou součástí callcenter se proto stávají řešení, která optimalizují provoz callcentra.Propojením callcentra a CRM systému, je možno ušetřit až 30 % nákladů díky rychlejšímu vyhledání kontaktu v databázi přímo v době, kdy zákazník volá callcentrum. V této chvíli ústředna předá informace o tel. čísle příchozího hovoru, tato identifikace hovoru inicializuje spuštění karty zákazníka v CRM systému.
Callcentrum a CRM systém jsou dvě úzce propojené součásti efektivního fungování komunikace společnosti s jejími zákazníky. Díky callcentru mají zákazníci možnost získat informace o produktech či službách společnosti přímo od vyškolených operátorů. Naopak samotná společnost touto formou získává další nástroj k přesvědčení zákazníka ke koupi produktu či služby a navíc tak může zjistit i jeho požadavky.
Potřeba CRM ve firmě vzniká ve chvíli komunikace se svými partnery a zákazníky. Prodej a marketing se odvíjí především z komunikace se zákazníky. V databázi máte uložena jména a telefonní čísla, znáte potřeby a přání svých zákazníků. Nabízíte jim služby a zboží. Osobně si řídíte vztahy se svými zákazníky.
Důkladná znalost zákazníků a jejich požadavků jsou pro úspěšné podnikání rozhodující. Efektivní řízení těchto vztahů je klíčem k ziskovosti. S růstem firmy začíná být velmi obtížné udržovat osobní vztahy s každým zákazníkem. Řešení přináší software pro řízení vztahů se zákazníky - anglicky Customer Relationship Management.
V posledních letech dochází k velkému rozvoji v uvedené oblasti. Původně byly CRM systémy výsadou velkých firem, nyní se stávají dostupnými jak pro střední tak menší firmy. Základem CRM je cílená a smysluplná komunikace s obchodními partnery, potencionálními a existujícími zákazníky. CRM pomáhá zlepšit obchodní výsledky, poskytovat kvalitní služby a přijímat kvalifikovaná a efektivní obchodní rozhodnutí. Respektování a poznání individuálních potřeb zákazníka zvyšuje jeho spokojenost a loajalitu.
Základní charakteristiky CRM
- Efektivní sdílení obchodních informací v rámci firmy.
- Přehledná správa kontaktů a zákazníků.
- Evidence obchodních aktivit - schůzky, telefonáty, emaily, dokumenty, ...
- Schopnost pružně a efektivně reagovat na potřeby zákazníka.
Cíle CRM
- Získání nových zákazníků.
- Udržení a spokojenost současných zákazníků.
- Rozpoznání priorit zákazníků.
- Řízení a zdokonalení marketingových aktivit
- Efektivní řízení projektů
- Podpora obchodního a servisního oddělení
CRMReader
Software CRMreader je možno využít jak pro aktivní, tak i pasivní callcentrum.V pasivním režimu je kontakt nalezený v databázi při příchozím hovoru inicializován a následně zobrazen příslušnou kartou z databáze. Operátor má ihned přehled o volajícím, má možnost jej kontaktovat e-mailem, zapsat poznámku o probíhajícím hovoru nebo upravit kontakt dle aktuálního stavu.
V aktivním režimu při sestavení hovoru dle kontaktu v databázi operátor nejprve vyhledá kontakt dle jména v databázi, následně jedním stiskem tlačítka pro volání inicializuje hovor na svém stolním IP telefonu. Po vyzvednutí telefonního sluchátka ústředna automaticky propojí hovor mezi operátorem a volaným kontaktem. CRMreader obsahuje modul pro snadnou synchronizaci kontaktů s MS Outlook. S databází tak můžete začít ihned pracovat, stávající kontakty v MS Outlooku jednoduše synchronizujete pomocí CRMreaderu. V offline režimu můžete získávat nové kontakty, které následně synchronizujete s online databází pro další sdílení se svým týmem. Instalace i obsluha SW CRMreader je snadná. Licenční klíče jsou k dispozici ve verzích na jeden rok, dva roky a na neomezenou dobu.
Díky kombinaci telefonního provozu technologií VoIP, callcentra, MS Outlook a CRM získává kontaktní centrum nový rozměr. Úsporu času, finančních nákladů na telekomunikace a profesionální zpracování dat.
Testujte zdarma!
Výhody volání s Mikrotechem
1 Můžete začít volat hned, za nejnižší ceny, bez investic, s minimálními závazky a s nulovými znalostmi. Smlouvu můžete ihned ukončit. Začněte ihned šetřit 2/3 dosavadních nákladů - volání v naší síti je navíc zdarma bez časového omezení.
2 Kromě regionálního (geografického, geo) čísla vašeho kraje pro bydliště a firmu si můžete zřídit i číslo negeografické (nomádní, nongeo, VoIP) ze serie 910 pro cestování na území ČR a ve zbytku světa nebo pro alternativní CLI, kdy se Vaše volání jeví volajícímu jako volání z čísla Vašeho mobilu. Počet čísel není omezen, můžete si vybrat, případně požádat o dobře zapamatovatelná čísla pro byznys za jednorázový poplatek.
3 Registrace a zřízení prvního VoIP čísla je obvykle do několika minut, úhrada kreditu na počkání například přes PayPal, FIO banku a mnoho dalších možností...
4 Měsíční paušál neexistuje, za nájem čísla platíte pouze 1 Kč (nebo více při tarifu pro Vás výhodnějším.)
5 Žádný závazek, délka platnosti kreditu je neomezena.
6 Nejnižší ceny hovorů na trhu Vám umožní za rok úspory v řádu tisíců korun.
7 Online výpis hovorů zdarma.
8 Možnost přenosu čísla od většiny operátorů.
9 Na počátku můžete telefonovat bez počátečních investic - stačí softwarový telefon ve Vašem počítači.
10 Pro telefonování ale počítač nepotřebujete - konzultujte u nás vhodnou sestavu VoIP zařízení nebo mobilní telefon.
11 Klienti mohou v případě potřeby kontaktovat Dohledové centrum Mikrotech strukturovaným formulářem zde, kdykoli mailem (podle Všeobecných podmínek musí být reklamace přednostně mailem) na voip@mikrotech.cz.
S konkrétními dotazy se ve všední dny od 9:00 do 16:00 mohou obrátit také telefonicky (12:00-13:00 polední přestávka, využijte prosím záznamník) na tel.: 558840000. Mimo tuto dobu zanechte vzkaz na záznamníku a následně pošlete mail s podrobnostmi, budeme se jím zcela určitě zabývat. Doporučujeme si vzkaz připravit a aspoň krátce definovat, o co jde.Při odkazu na mail s konkrétním dotazem, popisem problému a chybových hlášení, Vám odpovíme co nejdříve. Vzkaz již v sobě obsahuje Vaše číslo telefonu.
VIP klienti se mohou na nás s problémy obracet kdykoli a to podle uzavřené dohody.
-
Nečastější otázky a odpovědi
Položit nový dotaz
- Těšínská 365, Orlová-Poruba, 73514
- Hotline: 00420 558 840 000
- Fax: 00420 558 840 001
- E-mail: voip zavináč mikrotech.cz
Mikrotech VoIP a GSM operátor