Postup přenosu čísla k Voip Mikrotech

Jak postupovat při přenosu čísla

Přenos od operátorů pevných linek krok po kroku:
  • 1. Registrovat si na voip.mikrotech.cz jakékoliv geografické telefonní číslo z vašeho regionu, pomocí jehož www rozhraní bude probíhat elektronická část přenosu a platba za něj (viz bod 3.). Doporučujeme číslo začít používat, tím se odladí i případné problémy s nastavením Voip zařízení. Přenášené číslo také může sloužit pro faxování přes stolní fax nebo webfax.
  • 2. Čitelně vyplnit, podepsat (orazítkovat) a zaslat mailem kopii ve formátu PDF CAF formulář za každé hlavní číslo (HTS) samostatně. Nejlépe spolu s kopií některé z posledních faktur nebo k celému produktu na adresu info@mikrotech.cz. Do poznámky v CAF je při přenosu od Telefonicy nutno zadat ČVOP, který od ní získáte při výpovědi.
  • 3. Provést úhradu poplatku 1240 Kč + DPH za každé hlavní číslo (HTS) samostatně na bankovní účet u FIO banky 2300138780/2010 osmimístný variabilní symbol 128...(číslo smlouvy), specifický symbol 72. Dbejte prosím na správnost zadání, chybná platba komplikuje zahájení procesu přenosu. U ISDN linky poplatek činí 2231 Kč + DPH, u nepřerušené serie čísel stejně tak. Doporučujeme platbu spojit s počátečním kreditem na Vaše volání na placené linky a ušetřit si tak čas a náklady na poplatky bankovních ústavů. Po úhradě je vygenerován daňový doklad ke stažení. Přenáší se všechna čísla v rámci produktu, nelze z něj přenést jen jedno číslo (s výjimkou IP Centrex), pokud si předem u opouštěného operátora produkt za poplatek na jednotlivá čísla nerozdělíte. Formulář CAF je použit také v případě přenosu mezi Mikrotechem a jeho partnery.

Po splnění výše uvedených podmínek je CAF námi odeslán opouštěnému operátorovi. Je zahájen elektronický proces přenosu (odečte se automaticky kredit). Pokud je vše v pořádku, je délka procesu od vyplnění a odeslání elektronického formuláře cca 5 pracovních dnů. Stanovený den přenosu již nejde měnit ani urychlit. Pokud dojde v průběhu přenosu k jeho ukončení vlivem klientovy chyby v zadání, začíná celý proces po opravě znovu od prvního dne (trvá-li zájem). Pokud v průběhu přenosu, na kterém se podílí řada partnerů, jej zrušíte, bude smluvní poplatek 2500 Kč s DPH(ABORT). Poznámky:
  • Pokud by uvedením chybných údajů z Vaší strany byl přenos zcela zamítnut, musíte si být vědom, že organizátoři přenosu vrátí poplatek až po odečtení nákladů nebo sankcí.
  • Pokud by Vaše chyby byly řešitelné, můžeme za poplatek 200 Kč pokus o přenos opakovat.
Podklady:


Testujte zdarma!

Výhody volání s Mikrotechem

1 Můžete začít volat hned, za nejnižší ceny, bez investic, s minimálními závazky a s nulovými znalostmi. Smlouvu můžete ihned ukončit. Začněte ihned šetřit 2/3 dosavadních nákladů - volání v naší síti je navíc zdarma bez časového omezení.

2 Kromě regionálního (geografického, geo) čísla vašeho kraje pro bydliště a firmu si můžete zřídit i číslo negeografické (nomádní, nongeo, VoIP) ze serie 910 pro cestování na území ČR a ve zbytku světa nebo pro alternativní CLI, kdy se Vaše volání jeví volajícímu jako volání z čísla Vašeho mobilu. Počet čísel není omezen, můžete si vybrat, případně požádat o dobře zapamatovatelná čísla pro byznys za jednorázový poplatek.

3 Registrace a zřízení prvního VoIP čísla je obvykle do několika minut, úhrada kreditu na počkání například přes PayPal, FIO banku a mnoho dalších možností...

4 Měsíční paušál neexistuje, za nájem čísla platíte pouze 1 Kč (nebo více při tarifu pro Vás výhodnějším.)

5 Žádný závazek, délka platnosti kreditu je neomezena.

6 Nejnižší ceny hovorů na trhu Vám umožní za rok úspory v řádu tisíců korun.

7 Online výpis hovorů zdarma.

8 Možnost přenosu čísla od většiny operátorů.

9 Na počátku můžete telefonovat bez počátečních investic - stačí softwarový telefon ve Vašem počítači.

10 Pro telefonování ale počítač nepotřebujete - konzultujte u nás vhodnou sestavu VoIP zařízení nebo mobilní telefon.

11 Klienti mohou v případě potřeby kontaktovat Dohledové centrum Mikrotech strukturovaným formulářem zde, kdykoli mailem (podle Všeobecných podmínek musí být reklamace přednostně mailem) na voip@mikrotech.cz.
S konkrétními dotazy se ve všední dny od 9:00 do 16:00 mohou obrátit také telefonicky (12:00-13:00 polední přestávka, využijte prosím záznamník) na tel.: 558840000. Mimo tuto dobu zanechte vzkaz na záznamníku a následně pošlete mail s podrobnostmi, budeme se jím zcela určitě zabývat. Doporučujeme si vzkaz připravit a aspoň krátce definovat, o co jde.

Při odkazu na mail s konkrétním dotazem, popisem problému a chybových hlášení, Vám odpovíme co nejdříve. Vzkaz již v sobě obsahuje Vaše číslo telefonu.

VIP klienti se mohou na nás s problémy obracet kdykoli a to podle uzavřené dohody.

 

    Mikrotech VoIP a GSM operátor


  • Těšínská 365, Orlová-Poruba, 73514
  • Hotline: 00420 558 840 000
  • Fax: 00420 558 840 001
  • E-mail: voip zavináč mikrotech.cz
Mikrotech twitter Mikrotech facebook Mikrotech Heureka